Darmowa dostawa już od 299 zł

Zwroty i reklamacje

Chcesz zareklamować produkt zakupiony w sklepie Bonero?

Wypełnij poniższy formularz reklamacji i dołącz go do wysyłki. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Bonero Beata Michalczak

Ogniowa 4/149

02-495 Warszawa

Postaraj się, aby w formularzu znalazło się jak najwięcej istotnych szczegółów: powód reklamacji, data uszkodzenia/stwierdzenia wady oraz oczekiwane rozwiązanie reklamacji (zwrot pieniędzy, wymiana produktu na nowy lub jego naprawa).

Twoja reklamacja powinna być rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby skrócić termin ustosunkowania się do Twojego wniosku reklamacyjnego. Im więcej informacji podasz w formularzu, tym łatwiej będzie nam rozpatrzyć reklamację. 

Zwrot zamówienia

Wiemy, że zakupy przez Internet są bardzo wygodne, ale zdarza się czasami, że produkt jest trochę inny niż oczekiwaliśmy, coś Nam nie pasuje, a w przypadku butów czy obroży, które wymagają szczególnego dopasowania, nie udało się wybrać prawidłowego rozmiaru. Bez problemu do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki możesz zwrócić produkt bez podawania przyczyny.

Zwracane produkty należy odesłać na adres:

Bonero Beata Michalczak

Ul. Ogniowa 4/149, 02-495 Warszawa

Koszty zwrotu ponosi kupujący.

Personalizowany produkt, zrobiony specjalnie pod kryteria klienta, jednocześnie nie będący w naszej ofercie nie podlega zwrotom. 

Do przesyłki prosimy załączyć wypełniony formularz zwrotu, który znajdziesz na dole strony.

W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy nie otwierać zapieczętowanych pudełek. Zwracany towar musi pozostać w stanie niezmienionym, tj. posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić znamion użytkowania. W przypadku suplementów jeżeli plomba będzie uszkodzona, nie możemy takiego produktu sprzedać dalej jako towar pełnowartościowy.

Dziękujemy za wyrozumiałość.

Zwrot należności

Zwrot płatności dokonamy na podany przez Ciebie rachunek bankowy. Proces ten może trwać do 14 dni od momentu dostarczenia zwrotu do naszego sklepu.

Wymiana

Aby proces wymiany przebiegł bezproblemowo, najprościej będzie po prostu zwrócić produkt, który Ci nie odpowiada i zamówić nowy. To najszybszy sposób, który pomaga wyeliminować błędy napotykane podczas wymian.