Darmowa dostawa już od 299 zł

FAQ

Jaki jest twój czas realizacji?

Nasz obecny czas realizacji wynosi około 10 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na ręczne wykonanie zamówienia przed wysłaniem i nie obejmuje czasu wysyłki.  Chociaż staramy się wykonać zamówienia w podanych ramach czasowych, czas realizacji może być dłuższy w okresach kiedy zamówień jest naprawdę dużo. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące statusu zamówienia.

Czy przyjmujesz zwroty lub wymiany?

Jako konsument masz 14 dni na poinformowanie nas o chęci zwrotu zamówienia bez podania przyczyny.

Pamiętaj jednak, że nie dotyczy to zamówień indywidualnych, chyba że występuje problem z gwarancją.

Jeśli nie masz pewności co do rozmiaru, napisz do nas na info@bonero.pl – chętnie pomożemy!

Zamówiłem zły rozmiar obroży, czy mogę ją wymienić na właściwy rozmiar?

Tak! Jednak obroża musi być w stanie NOWYM, aby kwalifikować się do zwrotu. Będziesz musiał zapłacić za wysyłkę obroży z powrotem do nas. Chcemy, abyś mógł używać swojej obroży i chętnie przerobimy odpowiedni rozmiar dla Twojego psa.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy za granicę! Koszty wysyłki są obliczane indywidualnie. Wszystkie zamówienia obejmują śledzenie, a po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer śledzenia. Zamówienia międzynarodowe zwykle docierają w ciągu 1-2 tygodni, ale mogą wystąpić opóźnienia lub wyjątki, na które nie mamy wpływu. Należy pamiętać, że kupujący międzynarodowi są odpowiedzialni za wszelkie podatki, cła lub opłaty importowe należne w związku z ich zamówieniami.

Czy przyjmujecie zamówienia niestandardowe?

W większości zapytań TAK! Niestandardowe życzenia są rozpatrywane indywidualnie.

Staramy się sprostać wszystkim wymaganiom. W przypadku takich zamówień prosimy o kontakt mailowy na info@bonero.pl – chętnie pomożemy!

Czy oferujecie odbiór osobisty?

Tak! Znajdujemy się w Warszawie. Wybierz opcję odbioru osobistego. Skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem podanego e-maila, aby uzgodnić dalsze szczegóły dotyczące miejsca i czasu odbioru, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe.

Czy przyjmujecie zamówienia hurtowe?

Chcielibyśmy, aby nasze produkty znalazły się w Twoim sklepie! Jeśli jesteś zainteresowany zamówieniem hurtowym u nas, napisz do nas na adres info@bonero.pl aby sprawdzić, czy będziemy mogli razem pracować.

Czy twoje okucia są trwałe?

Używamy solidnych chromowanych i niklowanych okuć. Okucia niklowane mogą lekko brudzić pozostawiając naloty na Biothane zwłaszcza na jaśniejszych kolorach to normalny proces. Aby usunąć naloty, zalecamy przemycie taśmy wodą z mydłem.

Potrzebujesz modeli/ ambasadorów? 

Jak najbardziej! Zgłoś się do Nas i zostań naszym ambasadorem! Napisz do nas na info@bonero.pl Odpowiemy na każde zgłoszenie.