Regulamin sklepu
Sklep Internetowy Bonero działający pod adresem bonero.pl jest serwisem prowadzonym przez:
Bonero Beata Michalczak z siedzibą w Warszawie 02-495, ul. Ogniowa 4/149, NIP 8652522734,REGON 523333604, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000534766, o kapitale zakładowym w wysokości 50.000,00 zł. |
Adres pocztowy: Bonero Beata Michalczak, ul. Ogniowa 4/149, 02-495 Warszawa Adres e-mail: info@bonero.pl Numer telefonu: +48 577-888-739 |
§ 1. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
- Konsument– Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Regulamin– niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego bonero.pl;
- Sklep internetowy (Sklep)– serwis internetowy dostępny pod adresem bonero.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
- Towar– produkty prezentowane w Sklepie internetowym;
- Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Bonero Beata Michalczak a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
- Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem bonero.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep internetowy, działający pod adresem bonero.pl, prowadzony jest przez Bonero Beata Michalczak.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu internetowego;
- warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach Sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
- Internet Explorer w wersji 10 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies;
- minimalna rozdzielczość ekranu 1024 × 768 pikseli lub wyższa.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Bonero Beata Michalczak zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie na stronie bonero.pl/regulamin oraz zapisać jego treść i sporządzić wydruk.
§ 3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług. W szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
§ 4. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową bonero.pl, dokonać wyboru towaru i jego rodzaju, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”– Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia;
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują);
- wybranej metody płatności;
- wybranego sposobu dostawy;
- czasu dostawy.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Bonero Beata Michalczak umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa zawierana jest w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin Sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ 5. Wysyłka
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Koszt dostawy towaru ponosi Kupujący i jest zależny od łącznej wartości zamawianych towarów oraz formy dostawy.
- Koszt dostawy naliczany jest tylko raz przy dostawie głównej, nawet jeśli zamówienie będzie realizowane w dostawach częściowych.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską, za pośrednictwem paczkomatów lub innych form dostawy dostępnych podczas składania zamówienia.
- Koszty dostawy można sprawdzić na stronie bonero.pl/dostawa.
- Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
- Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. W sytuacjach losowych wysyłka może nastąpić w ciągu 14 dni od zamówienia (zapłaty). o czym zostaną Państwo poinformowani telefonicznie i/lub mailowo.
§ 6. Ceny, sposoby płatności i prowizje
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki, w tym VAT i cła.
- Klient ma możliwość uiszczenia płatności:
- przelewem w formie przedpłaty na numer konta bankowego: ING Bank Śląski 58 1050 1041 1000 0090 8382 5050 ;
- szybkim przelewem za pośrednictwem płatności PayPal, Stripe (nie pobieramy żadnych prowizji);
- gotówką lub w formie bezgotówkowej, tj. kartą płatniczą, telefonem oraz kodem BLIK przy odbiorze osobistym w punkcie odbioru.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24”.
„Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Możesz samodzielnie zrobić przelew na nasze konto w Banku PKO S.A. Będziesz musiał tylko poczekać ok 2 dni roboczych, aby pieniądze zostały zaksięgowane na naszym rachunku. Pamiętaj również, aby dobrze zaadresować przelew:
- Numer Rachunku: 80 1240 6380 1111 0011 1908 6389
- Nazwa: Bonero Beata Michalczak
- Adres: Ogniowa 4/149, 02-495 Warszawa
- Tytuł przelewu: Numer Twojego zamówienia, który dostałeś w potwierdzającym e-mail’u
Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia
Płatność przelewem natychmiastowym/online (Przelewy24)
To metoda płatności, która automatycznie wypełnia za Ciebie końcowy formularz przelewu, zgodnie z danymi zawartymi w zamówieniu. Transakcję zabezpiecza Przelewy24.
Płatność kartą online (Przelewy24)
Najłatwiejszy sposób zapłaty, to płatność kartą. Akceptujemy karty Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, a transakcję zabezpiecza Przelewy24. Płatności kartą są w 100% bezpieczne. Bonero Beata Michalczak nie ma dostępu, ponieważ nie przechowuje żadnych danych z karty płatniczej.
Pobranie
Możesz również zamówić nasze produkty, a zapłacić dopiero przy ich odbiorze. Przesyłka “za pobraniem” jest dodatkowo płatna w wysokości 4zł do regularnego kosztu dostawy kurier InPost. Nie realizujemy wysyłek pobraniowych do paczkomatów.
Więcej informacji można sprawdzić na stronie bonero.pl/płatności.
§ 7. Odstąpienie od umowy
- Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od Umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy. W drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, kurierem lub pocztą elektroniczną).
- Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy (dostępnego tutaj), jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- Podsumowując w przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, a jeśli nie będzie możliwy zwrot środków na rachunek bankowy, kartę płatniczą lub inną metodę płatności, wykorzystaną podczas zakupu, zwrócimy je na podane w formularzu konto; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy
- Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Bonero Beata Michalczak, ul. Ogniowa 4/149, 02-495 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Zwrot towaru pozostaje po stronie Klienta, jednakże można skorzystać z tanich zwrotów, więcej informacji można sprawdzić na stronie bonero.pl/wymiana-i-zwroty.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§ 8. Reklamacje dotyczące Towarów
- Bonero Beata Michalczak jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1]Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@bonero.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- Sprzedawca nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej – jeśli jest dołączona do towaru. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Więcej informacji można sprawdzić na stronie bonero.pl/reklamacje.
§ 9. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych Sklepu. Zakres tego wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres:
Bonero Beata Michalczak, ul. Ogniowa 4/149, 02-495 Warszawa lub mailowo pod adres info@bonero.pl - W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
§ 10. Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe
- Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: europa.eu/consumers/odr/
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 11. Informacje uzupełniające
- Wszelkie nazwy produktów, znaki i logo, w tym nazwy i logo firm, znaki towarowe, inne oznakowania produktów, hasła reklamowe, banery, zdjęcia, itp. zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego bonero.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
- Od 1 stycznia 2020 roku zmieniły się zasady wystawiania faktur do paragonów fiskalnych. Oznacza to, iż w przypadku sprzedaży zarejestrowanej na kasie fiskalnej, sprzedawca wystawi fakturę nabywcy, który posługuje się numerem identyfikującym tylko w przypadku, gdy ten numer będzie znajdować się na paragonie dokumentującym sprzedaż.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami VAT, paragon do kwoty 450 zł brutto (100 euro) z NIP nabywcy stanowi fakturę uproszczoną, równoważną ze zwykłą fakturą. W przypadku takich paragonów (z NIP nabywcy), aby potwierdzić zakup, nabywca nie musi dodatkowo występować o zwykłą fakturę. Więcej informacji na stronach Ministerstwa Finansów.
Darmowa dostawa od 299 zł
Zwroty do 14 dni
Bezpieczna płatność