FAQ
Jaki jest twój czas realizacji?
Nasz obecny czas realizacji wynosi około 10 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na ręczne wykonanie zamówienia przed wysłaniem i nie obejmuje czasu wysyłki. Chociaż staramy się wykonać zamówienia w podanych ramach czasowych, czas realizacji może być dłuższy w okresach kiedy zamówień jest naprawdę dużo. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące statusu zamówienia.
Czy przyjmujesz zwroty lub wymiany?
Jako konsument masz 14 dni na poinformowanie nas o chęci zwrotu zamówienia bez podania przyczyny.
Pamiętaj jednak, że nie dotyczy to zamówień indywidualnych, chyba że występuje problem z gwarancją.
Jeśli nie masz pewności co do rozmiaru, napisz do nas na info@bonero.pl – chętnie pomożemy!
Zamówiłem zły rozmiar obroży, czy mogę ją wymienić na właściwy rozmiar?
Tak! Jednak obroża musi być w stanie NOWYM, aby kwalifikować się do zwrotu. Będziesz musiał zapłacić za wysyłkę obroży z powrotem do nas. Chcemy, abyś mógł używać swojej obroży i chętnie przerobimy odpowiedni rozmiar dla Twojego psa.
Czy wysyłacie za granicę?
Tak, wysyłamy za granicę! Koszty wysyłki są obliczane indywidualnie. Wszystkie zamówienia obejmują śledzenie, a po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer śledzenia. Zamówienia międzynarodowe zwykle docierają w ciągu 1-2 tygodni, ale mogą wystąpić opóźnienia lub wyjątki, na które nie mamy wpływu. Należy pamiętać, że kupujący międzynarodowi są odpowiedzialni za wszelkie podatki, cła lub opłaty importowe należne w związku z ich zamówieniami.
Czy przyjmujecie zamówienia niestandardowe?
W większości zapytań TAK! Niestandardowe życzenia są rozpatrywane indywidualnie.
Staramy się sprostać wszystkim wymaganiom. W przypadku takich zamówień prosimy o kontakt mailowy na info@bonero.pl – chętnie pomożemy!
Czy oferujecie odbiór osobisty?
Tak! Znajdujemy się w Warszawie. Wybierz opcję odbioru osobistego. Skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem podanego e-maila, aby uzgodnić dalsze szczegóły dotyczące miejsca i czasu odbioru, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe.
Czy przyjmujecie zamówienia hurtowe?
Chcielibyśmy, aby nasze produkty znalazły się w Twoim sklepie! Jeśli jesteś zainteresowany zamówieniem hurtowym u nas, napisz do nas na adres info@bonero.pl aby sprawdzić, czy będziemy mogli razem pracować.
Czy twoje okucia są trwałe?
Używamy solidnych chromowanych i niklowanych okuć. Okucia niklowane mogą lekko brudzić pozostawiając naloty na Biothane zwłaszcza na jaśniejszych kolorach to normalny proces. Aby usunąć naloty, zalecamy przemycie taśmy wodą z mydłem.
Potrzebujesz modeli/ ambasadorów?
Jak najbardziej! Zgłoś się do Nas i zostań naszym ambasadorem! Napisz do nas na info@bonero.pl Odpowiemy na każde zgłoszenie.